Zauważ, swoim uśmie­chem ry­sujesz więcej niż niejed­na kredka...

poniedziałek, 3 lutego 2014

Krok po kroku cz.1

Hej, dzisiaj podrzucam wam mój rysunek "krok po kroku" ;-)
 Co jest potrzebne?
1. Kartka papieru
2. Ołówek ew. kilka ołówków
3. Wyobraźnia
4. Cierpliwość ;-)
1. Szkic.
Do wykonania szkicu przyda nam się jakieś zdjęcie na którym będziemy mogli się wzorować. Rysujemy go ołówkiem twardym by łatwiej było wymazać w razie "pomyłki". Ja osobiście polecam do robienia szkicu ołówek HB.






2. Cieniowanie.
Cieniowanie to nic innego jak pokazanie gdzie pada światło a gdzie jest cień. Aby mniej więcej wiedzieć gdzie pada światło możemy przyjrzeć się żywemu konisku, spojrzeć na zdjęcie lub po prostu uruchomić wyobraźnię. Ja do cieniowania używam ołówków 6B, 4B, 3B, 2B, B, HB żadko kiedy 3H ;-)
3. Podpis
Na koniec podpisujemy się na rysunku i gotowe ;-)
No i co ja wam tu więcej mogę powiedzieć? 
Co do poradników "jak rysować" nie jestem zbyt dobra więc musicie się zadowolić tym co jest ;-))

Zgodnie z Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83 Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zabrania się kopiowania i rozpowszechniania prac autorskich. Za naruszenie praw autorskich kodeks przewiduje kary grzywny i/lub pozbawienia wolności do lat 2.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz